Tema: Re: Tv remontas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-30 16:26:58
2016.12.30 15:59, Lapinas rašė:
> Aš nežinau kaip ten buvo, bet sutik, jei katinas pas sesę nestresuodavo
> ir elgėsi adekvačiai, tai normalu, kad ėmėsi globot katiną giminaičiai.
> Pavadinkime šiek tiek aukojosi vardan sesers ramybės.
> O katinas, patekęs į aplinką, kurioje jis nesijaučia karalius ėmė rodyti
> kaprizus.

nichuja. rupinimasis katinu irgi yra ir jo baudimas ir
auklejimas/dresavimas, ne vien tik cackinimas. "karalius" yra savoka
abstrakti, vieni seimininkai leidzia daugiau, kiti maziau.
knygose parasyta, ka reiskia, jeigu naminis katinas myzcioja. labai aiskiai.

> Tai negi reik pult žmogų, kad jis, užuot lindęs katinui į šikną išreiškė
> norą juo atsikratyt. Normaliai paklausė forumiuko davatkų, kilo fleimas
> kuris jau peraugo į "ką gelbėtum? savo katiną ar svetimą vaiką?"
> Visi, kas pareiškė, kad katinui reik parodyt jo vietą patapo niekšais.
> Bet kačių mylėtojai atsisakė priglausti vargšą gyvuliuką.

rodyt vieta galima ivairiais budais. lengviausias isspirt lauk. galima
ir kitais. apie juos ir kalbam. mano nuomone naminis gyvunas yra tavo
globotinis o ne uzgaida, tad turi stengtis. emigruot su katinu irgi imanoma.

> Taip, sutinku, kad kreiptis į globos namus yra teisingas sprendimas ir
> tu vienintelis iš visų kačių mylėtojų pasiūlei sprendimą, visi kiti tik
> loja ir moralizuoja. Gaila tik, kad nė vienas katino užtarėjas
> nepasisiūlė Salui pagelbėti.

pasiemem maza kaciuka, kuriam grese but uzmigdytam. uzaugo alfa-katinas.
vaikus kartais puola, jei jie ji vaikyt pradeda - kitam katinui ar
suniui pzdc, neprileidziu. pas veterinara... nu krc as is jegos laikyt
turiu, kad kazkokia procedura pavyktu, ir tai apdraskymai garantuoti.
mums, seimininkams, labai meilus ir geras. sveciams - irgi geras, kol
prie jo nelenda.
antras katinas praktiskai misija neimanoma, bet jei noresim tai 100% kad
bus is prieglobos.
globos namai arba skelbimas internete tikrai pagelbetu, juolab katinas
veislinis.