Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-30 09:58:45
Tai gal dar kam nors ir šikną nušluostyt padėt reikia, mes gi geri, nesunku....

Aš jau 2 kartus rašiau, galiu ir trečią pakartot - yra internetinės skelbimų lentos, yra krūvos visokių gyvūnų globos VšĮ (raktažodis googlėj gali būt kad ir "gyvūnų globa", nerekomenduočiau tik kreiptis į Grindą), kurios ar tiesiogiai padės, ar bent jau pakonsultuos - manau, čia yra dabartinio gyvūno savininko (-ės) ir/ar jam padedančio asmens elementaraus žmogiškumo ir sąžinės reikalas paskirt tam savo neįkainojamo gyvenimo valandą ar dvi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/