Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-28 13:45:45
Žmogus gyvūną pasiėmė, reiškias prisiėmė ir įsipareigojimus. O nemokėjimas tvarkytis čia jau kita tema (gi blet jei jau tokius dievus vaidinat, tai neužtenka dieviškumo išsiaiškint kaip elgtis reikia su durnesniu sutvėrimu, neraštingi, kad vienos kitos knygutės ar bent straipsnio perkaityt neišeina?), kai kurie ir su savo vaikais nesusitvarko, aš va irgi nesuprantu, kaip vaikai tėvus savo tarmnais laikyt gali. Bet nepriklausomai nuo to, skandint nesiūlau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/