Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-28 23:27:44
Vieną. Bet iš to ką perskaičiau panašu, kad ne vieno žmogo iš namų dingimas katinui "nepatiko", o likusiųjų elgesys.
Ar šiaip ar taip, jei jau tiem likusiem kažkas ant galvos per prievartą tą kačiuką užkrovė ir noro niekas su juo bendraut neturi, tai grynai iš žmogiškumo jam surast naujus namus tikrai galima "pasivargint" ir tą jau tikriausiai seniai reikėjo padaryt...
Aš nu niekaip nesuprantu, čia rimtai pakankamai vyriškai kažkam skamba klausimas "kaip atsikratyt katinu" su aiškia mintim apie jo pribaigimą ("Kiek zinau eutonazijos nedaro, jei gyvunas yra sveikas")?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/