Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Salas
Data: 2016-12-28 11:29:48
Del katino. Galima sakyti kad taip.
Kaskada ji sesuo isigijo, paskui taip susikloste aplikybes kad turejo
isvaziuot i uzsieni dirbti, ir paliko saugot motinai.
Tas katinas ( Rex veisles ) kaskoks psichinis pasidares. Pats ateina
trinasi, kad glostytum, paskui nei is sio nei is to snypscia. O dabar ir
myzt pradejo kur papuola.
Kaskam ji isiulyt manau sansu nera, o man jau truko kontrybe uz jo
tokius bajerius. Dabar galvoju kad ir pries tai buvusi telika jis bus
apmyzes, todel pradejo ekrane juosta balta rodyt. Aisku teliko problema
galima isspresti kabinant ji ant sienos, o ne pastatant ant spinteles,
bet bet kur myzantis katinas namuose, nevariantas.