Tema: Re: Tv remontas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-28 11:42:17
2016.12.28 11:29, Salas rašė:
> Del katino. Galima sakyti kad taip.
> Kaskada ji sesuo isigijo, paskui taip susikloste aplikybes kad turejo
> isvaziuot i uzsieni dirbti, ir paliko saugot motinai.
> Tas katinas ( Rex veisles ) kaskoks psichinis pasidares. Pats ateina
> trinasi, kad glostytum, paskui nei is sio nei is to snypscia. O dabar ir
> myzt pradejo kur papuola.

nesaugumas ji skatina taip elgtis. neturi savo teritorijos, dezute
negeroj vietoj, guolio, kur jo niekas neliestu neturi, nezaidi su juo ir
t.t.

> Kaskam ji isiulyt manau sansu nera, o man jau truko kontrybe uz jo
> tokius bajerius.

seimininkas turi but brandesnis ir atkaklesnis uz katina - tik tada tu
ji "nugalesi"

  Dabar galvoju kad ir pries tai buvusi telika jis bus
> apmyzes, todel pradejo ekrane juosta balta rodyt. Aisku teliko problema
> galima isspresti kabinant ji ant sienos, o ne pastatant ant spinteles,
> bet bet kur myzantis katinas namuose, nevariantas.

taip. ir tvarkytis reikia, smulkius daiktus nuimti nuo prieinamu vietu
ir t.t. telikas cia chuinia. bet jeigu ir katina nedziugina... nu tai
jo, nekazka. mane maniskis dziugina.