Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-29 11:40:28
"budulis vulgaris" <budulis@lietuva.lt> wrote in message news:o42jug$i3n$1@trimpas.omnitel.net...

> Mėsos valgymas nėra būtinybė. Tarakonus ir uodus traiškyti būtinybės
> irgi nėra. Būk nuoseklus.

Žmogus nėra žolėdis, todėl mėsos valgymas yra būtinybė. Kad įmanoma pragyvent ėdant tik žolę tai faktas, klausimas tik kiek kokybiškai - vieniem lyg ir nieko, kitiem prasideda sveikatos problemos. Aš noro eit prieš gamtos dėsnius ir tvarką neturiu.
Tas pats ir su visokiais kenkėjais bei parazitais. Uodų ir tarakonų traiškyt aš jokio potraukio nejaučiu, todėl pirmas niekada nepuolu ir aktyvių gynybinių veiksmų imuosi tik tada, kai neįmanoma nuo jų vienaip ar kitaip atsiribot arba ignoruot (pvz., uodai pasidaro giliai px kai įliurlinamas pakankamas alkoholio kiekis :-))

> Jei rimtai, tai ne viename savo poste tu tarp jų dėjai lygybės ženklą.

Lygybės ženklas ne tas pats kaip operatorius "OR". Jei turi du vaikus, tai tarp jų tikriausiai irgi dedi lygybės ženklą, bet nedarai kažkokių pasirinkimų?

> O man gyvūnas tėra gyvūnas ir aš tikrai nesiruošiu taikyti prie jo netinkamo elgesio, kaip rašė Slavikas - nesiruošiu būti to gyvūno įkaitu. Keliautų į prieglaudą ir tiek žinių.

Kaip nori. Man gyvūnas irgi yra tik gyvūnas, žmogus, beje, irgi lygiai toks pat gyvūnas. Ir aš visas rūšis vertinu vienodai, diferenciacija atsiranda tik pagal gyvūnų santykį su manim, pvz., man įdomiau mano katinų gerbūvis, nei tavo vaikų, bet tai nereiškia, kad jei tavo vaikas iškultų mano chatos langą aš bandyčiau jį nudaigot, ir ne dėl to, kad ribotų baimė prieš įstatymą. Tiesiog jei aš manau, kad esu protingesnis už tavo vaiką tai mano rūpestis pasidaro kaip išspręst problemą nesikėsinant į didžiausią pasaulyje vertybę - gyvybę.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/