Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-29 16:33:55
Su sąlyga, kad 2 iš gatvės (tiksliau vienas net iš Nėries ištrauktas) pas mane jau gyvena, o ir žmonių pilna chata, t.y. ne nuo manęs vieno priklauso, deja, tiesiogiai nepadėsiu.
Bet pamėgink įdėt skelbimus ar ten visokias gyvūnų prieglaudas apskambint (tik Grindon geriau nereikia), kadangi, kaip supratau, kašaras veislinis, tai tikriausiai vargo daug nebus. Patekęs pas gerus ir jam dėmesio skiriančius šeimininkus jis nei myžčios (žinoma, jei kastruotas, priešingu atveju instinktai liepia teritoriją žymėt), nei psichuos.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/