Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Lapinas
Data: 2016-12-30 09:24:43
Ir iš, rodos nekalto, klausimo "kaip atsikratyti katinu" užbangavot gatavi
vieni kitiems gerkles perkąst. Tai gal galite, kačių mylėtojai, kažkam
įsiūlyt tą katiną?
Salas nesitiki, kad jis kitaip elgsis, tai ir nesiūlo geriems žmonėms, bet
jūs taigi žinot, kad tas katinas yra geras, tik aplinka bloga nu ir
pasiūlykit patys geriems žmonėms.