Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-28 19:39:17
Mano pozicija tokia, kad žmogus turi atsakyt už savo bazarą, o juo labiau už savo veiksmus. Prisišnekėjai ar prisidirbai, turėk kiaušinius išsrėbt košę. Paimdamas augint gyvūną už jį prisiimi atsakomybę ir žudymas ar išmetimas į gatvę nėra opcija bet kokiu atveju. Jei jau niekaip nesigauna susigyvent (pirkau savaeigį žaisliuką, bet pasirodo, kad juo ir rūpintis reikia, o noro nors kiek pasidomėt ir skirt gyvūnui laiko nėra nei už kapeiką) ar kardinaliai pasikeičia gyvenimo sąlygos (nu kad ir emigracija), galų gale visada galima rast naujus šeimininkus, čia tik noro ir pastangų klausimas.
Kas link papūgos, tai kaip ir sakiau, jei 100% įsitikinę naujieji šeimininkai, kad ne jų mokyklą paukštis praėjo (nebūtina tom papūgom intensyvius kryptingus mokymus pravedinėt), tai tegu Kiką pisa. Nu arba pabando išmokint ją ko nors padoresnio :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/