Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Sunday
Data: 2016-12-30 10:43:28
Na jei esi toks didelis gyvuneliu myletojas, pademonstruok kad tavo
zodziai ne tuscias oro virpinimas - pasiimk ta beproti katina pas save,
atstatyko jo psichine busena, surask naujus globejus, nesiok ant ranku
ir valyk primyztas balas :D
Pamoralizuoti, apie tai, kokie kiti slykstynes, labai lengva, ypac kai
paciam nei smirdi, nei asmeninis turtas niokojamas kazkokio
neprijaukinto padaro.