Tema: Re: Tv remontas
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-30 13:31:19
OK, seką turim tokią.

1. Sesuo nusipirko. Tarkim, katiną mylėjo ir prižiūrėjo, viskas buvo OK (katinas "psichuot" pradėjo palyginus neseniai).
2. Sesuo sugalvojo emigruot. Sprendimas dėl katino - artimi giminės (motina, brolis) sutiko katiną prižiūrėt, t.y. savanoriškai prisiėmė atsakomybę ant savo galvos. Jei jie to nenorėjo, katinui naujus namus turėjo rasti pati sesuo arba tą jai padėt padaryt galėjo padėt kad ir brolis. Tačiau su sąlyga, kad sprendimas dėl emigracijos paprastai priimamas ne per valandą ar dieną ir buvo nuspręsta katiną laikyt, tai darau prielaidą, kad jokios prievartos niekam nebuvo ir poreikio ieškot naujų namų nebuvo.
3. Dabartiniai šeimininkai yra pilnai atsakingi už gyvūnėlį, nes jo globą prisiėmė ant savo galvos savanoriškai.
4. Dabartinis optimalus sprendimas, t.y. suradimas naujų namų savarankiškai ar su globos tarnybų pagalba, kaip jau buvo minėta, nereikalauja super pastangų, didelio proto ar gausybės laiko.

Jei 2 punktas buvo ne toks, o vieną rytą motina, pažadinta ėst norinčio katino rado raštelį "Aš emigravau Anglijon plaut parašų, katinuką paliekų ant jūsų galvos. Mylima dukrelė", tada taip, gaunasi beveik prievartinis reikalas, bet vėlgi, ar taip sunku parodyt žmogiškumą tam padarėliui ir įgyvendint 4 punktą?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/