Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Sniegas
Data: 2014-04-08 20:02:20
Čia iš dalies primena sovietų armiją - visus suvaro prievarta Vremia
žiūrėti, tik skirtumas toks, kad už tai reikalautų susimokėti. Aš
nesuprantu, kuo blogas finansavimo iš biudžeto būdas? Kodėl dar reikia
įvesti kažkokį atskirą mokestį, kuris tikrai pjautųsi su vartotojo teisėmis?

"Caponi"  wrote in message news:li0t1u$q1s$1@trimpas.omnitel.net...

Aisku, kad ne, nes TV neziuriu ir neziureciau, net jei mane priverstu
valdzia po kazkiek kapeiku LRT islaikymui moket.
O ir plazdmos neturiu, tai ka jau ten man i jus sviesuolius orientuotis...
:-(
Bet dziaugiuosi, kad kazkam gresia issilavinima nors TV pagalba igyt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/