Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Caponi
Data: 2014-04-05 22:36:31
Siaip as nieko nepropaguoju - man idomu tik tai, kas man idomu ir visiskai
px kas vyksta man neidomiose srityse.
Su salyga, kad man tas ir nacionaliniu, ir nenacionaliniu kanalu
transliuojamas grozis visai negrazus (telike as matau prasme tik man
idomiose tiesioginese sporto transliacijose, visokios politikos, desimtukai
ar 10-15 metu senumo filmai giliai giliai iki lemputes), as nei vieno is ju
nepropaguoju ir jei butu toks pasirinkimas, tai rinkciausi uz nei viena
nemoket. Jei valdzia sugalvotu, kad reikia moket, as kaip visuomenes narys
tam paklusciau ir mokeciau, ne problema, bet tai nereiskia, kad tam
pritarciau. Tai tik mano asmenine nuomone, kurios as niekam nepersu, bet ta
tradicine televizija su fiksuotu programu tinkleliu ir ju konkreciu rodymo
laiku yra galutinai atgyvenus ir tinkama tik neturintiem ka veikt
veltedziams arba priverstiem sedet namuose.
Beje, va taip parasiau ir pries paspausdamas "Send" knopke suabejojau - gal
ta LRT tikrai kazkoki baisinga grozi ir geri nesa ir as labai atsilikes -
emiau ir paziurejau va i rytdienos (sekmadienio) programa:

 06:00 Popietė su Algimantu Čekuoliu (kart., subtitruota)
06:30 Šventadienio mintys
07:00 Ryto suktinis su Zita Kelmickaite (kart.)
07:55 Girių horizontai
08:25 Kaimo akademija
09:00 Džeronimas (Geronimo Stilton)
09:25 Premjera. Mažasis princas (The Little Prince)
09:50 Premjera. Aviukas Šonas (Shaun the Sheep 4)
10:00 Gustavo enciklopedija (subtitruota)
10:30 Premjera. Leonardas (Leonardo)
11:30 Klausimėlis.lt
11:45 Mokslo ekspresas
12:00 Pasaulio dokumentika. Dingusi Atlantida (Finding Atlantis)
13:00 Auksinė Agatos Kristi kolekcija. Puaro (Agatha Christie. Poirot 2)
15:00 Krepšinis. LKL čempionatas. Alytaus „Dzūkija“– Panevėžio „Lietkabelis“.
Tiesioginė transliacija iš Alytaus."
16:00 Žinios (su vertimu į gestų kalbą)
16:05 Orai
16:10 Krepšinis. LKL čempionatas. Alytaus „Dzūkija“– Panevėžio „Lietkabelis“.
Tiesioginė transliacija iš Alytaus."
17:00 Keliai. Mašinos. Žmonės.
17:30 Lašas po lašo
17:35 Stilius
18:30 Premjera. Ponas Selfridžas (Mr. Selfridge)
20:30 Panorama
20:35 Sportas
20:38 Orai
20:45 Savaitė
21:15 Premjera. Šerlokas. 3/1 s. Tuščias katafalkas (Sherlock 3/3. The Empty
Hearse)
23:15 Kelias į 2014 pasaulio futbolo čempionatą
23:45 Auksinė Agatos Kristi kolekcija. Puaro (Agatha Christie. Poirot 2)

Kas cia dabar labai tokio ypac vertingo ir nesancio sviesa yra? Ar jei
staiga pasikeistu finansavimo kanalai (vietoj butinybes uzsidirbt anie gautu
babkiu is virsaus, kaip "senais gerais" laikais) staiga pasipiltu kazkokios
kulturines gerybes vietoj naftalinu atsiduodancios Agatos Kristi (kad ir
kokia ji gera bebutu) kolekcijos? Paskui ir gaunasi kazkieno kisenines
televizijos, kai realiai uzsidirbt nereikia, o galima bele kokia propaganda
varyt, kurios tik uzsimano tas, kuris duoda babkes ar yra atsakingas uz
"kulturines" programos sudaryma. Girdejau rekiancius kai kuriuos asmenis -
"kremliaus televizija", "Putino televizija" - o nx sudarinet prielaidas
tokiai atsirast ir Lietuvoj (as cia ne apie rusus, tiesiog taip gali
atsirast kokia "Grybauskaites televizija" ar "Butkeviciaus televizija",
beje, maciau kad egzistuoja toks tikriausiai baisinga sviesa nesantis
kanalas kaip "Seimas tiesiogiai", nutrom chiuju, kad ten net reklamu nebuna
:-))

Karoce, as skaitau, kad kiekvienam turi but pagal nuopelnus, t.y. visi
privalo patys uzsidirbt, o visuomene solidariai turi islaikyt tik invalidus
(pensininkai, jei ka, per savo darbinga laikotarpi is esmes senatvei jau yra
uzdirbe, nepaisant to, kad realus tiesioginiai pinigu srautai kaip ir sudaro
iliuzija, kad anie yra nasta dirbantiesiems).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/