Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: dweller
Data: 2014-04-06 07:33:05
tokiu kaip Cekuolis neatsirastu, nes:
Policininkai, atlikdami kratą A. Čekuolio namuose, rado gyvenimo prasmę.
Čekuolis žino visus skaičiaus "pi" skaitmenis.
Anapus tiesos nėra , ten slypi Čekuolis.
A.Cekuolis prie savo namu turi 2 mobilius siuksliu konteinerius ant kuriu
uzrasyta: 'Lipton' ir 'Perskaitytos knygos'.
A.Čekuolio namų numeris 118.
"Atėjau, pamačiau, jau žinojau". A. Čekuolis
Čekuolių šeimoje Enšteinas būtų šeimos gėda.
Visus faktus apie Algimantą Čekuolį žino tik Algimantas Čekuolis

"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message
> [...]
> O jei rimtai, tai su visa pagarba jam, as, pvz., tu jo ramiu pasaku apie
> ka nors tiesiog neturiu laiko klausyt, kad ir kaip jis sugebetu idomiai
> apie nieka sneket (zinoma, jei niekas nepasikeite, as pries keleta metu
> esu viena ar dvi jo laidas paklauses), jau nesnekant apie neaisku i ka
> orientuotus tokiu laidu kartojimus sekmadieni 6:00, dar suprasciau kokia
> 1:00, tai padetu kai nemiga kankina :-)
> Bet griztant prie temos, ar LRT patapus pilnai visuomenes mokesciu pagalba
> islaikomu kanalu butent del tos priezasties atsirastu dar minimum 2

>>> 06:30 Šventadienio mintys
>>> 07:00 Ryto suktinis su Zita Kelmickaite (kart.)
>>> 07:55 Girių horizontai
>>> 08:25 Kaimo akademija
>>> 09:00 Džeronimas (Geronimo Stilton)
>>> 09:25 Premjera. Mažasis princas (The Little Prince)
>>> 09:50 Premjera. Aviukas Šonas (Shaun the Sheep 4)
>>> 10:00 Gustavo enciklopedija (subtitruota)
>>> 10:30 Premjera. Leonardas (Leonardo)
>>> 11:30 Klausimėlis.lt
>>> 11:45 Mokslo ekspresas
>>> 12:00 Pasaulio dokumentika. Dingusi Atlantida (Finding Atlantis)
>>> 13:00 Auksinė Agatos Kristi kolekcija. Puaro (Agatha Christie. Poirot 2)
>>> 16:05 Orai
>>> 17:30 Lašas po lašo
>>> 17:35 Stilius
>>> 18:30 Premjera. Ponas Selfridžas (Mr. Selfridge)
>>> 20:30 Panorama
>>> 20:35 Sportas
>>> 20:38 Orai
>>> 20:45 Savaitė