Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Sniegas
Data: 2014-04-06 10:03:48
Aš tau, kvailį, dar kartą sakau - aš nežiūriu LTV. Aš aplamai nežiūriu
lietuviškos TV. Viasat History, Discovery. Už juos ir moku. Kodėl aš turiu
mokėti už debilišką LTV? Kodėl aš turiu remti kažkokį Bėdų turgų? Ar Žinių
riteriai? Tos laidos yra debiliškos, jos intelekto tikrai neprideda, kas ir
matosi iš tamstos rašinio.

"monaxas"  wrote in message news:lhp5m0$1ku$1@trimpas.omnitel.net...

Kad tave, asilą, socializuotų. Kad matytai ne vien šokiai po vandeniu ir
bybio smaukymo šou.
Kad tavo durnadežėj dar kažkiek entelekto liktų.