Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Sniegas
Data: 2014-04-07 16:13:21
O jei nežiūriu nei apie papus, nei apie Meksiką, kodėl turiu mokėti
rodantiems apie Meksiką ir neturiu mokėti rodantiems papus? Ne komunistų
laikais gyvename, kad prievarta kažką kažkam turėtume atiduoti. Aš darbe
pvz. duonai užsidirbu. Nėra taip, kaip Venckienei, kad nesirodo metus darbe,
o alga eina. Todėl ir LRT neturi būti ta ranką ištiesusi invalidė, o
užsidirbti algą savo darbu. Neparuošei geros laidos - eik gatvę šluoti.

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lhu3og$6nu$1@trimpas.omnitel.net...

2014-04-07 14:36, Caponi rašė:
> Taigi butent apie tai ir sneka buvo, kad ne visiems jis idomus, ir tie,
> kurie LRT (ar tradicines TV apskritai) neziuri, neturi jokio noro to
> kanalo islaikyt tiesioginiu tam skirtu mokesciu pagalba. Tik jei tiket
> visokiom ziurimumo statistikom, kurios gal ir nera idealiai tikslios,
> bet tendencijas +/- atspindi, LRT toli grazu nera idomiausias ziurovams
> is lietuvisku TV. O nelikus vidines prievartos stengtis didint
> auditorija (nes nuo to dabar priklauso pajamos) ir gaunant babkes "is
> virsaus", laidu kokybe ir aktualumas gali pakisti ne i geraja puse...

Na taip, pamatavbus auditorijos dydį, paaiskės, kad laida apie didelius
papus ir nešvankius juokelius, yra daug kokybiškesnė, nei dokumentika
apie Meksiką ;)

Nu negalima televizijų kokybę matuoti populiarumo matu. Visais laikais
pigų šlamštą, patenkinantį gyvuliškus instinktu,  buvo lengviau įkišti
nei kiek pamąstyti verčiantį turinį.