Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Caponi
Data: 2014-04-08 16:19:58
Aisku, kad ne, nes TV neziuriu ir neziureciau, net jei mane priverstu
valdzia po kazkiek kapeiku LRT islaikymui moket.
O ir plazdmos neturiu, tai ka jau ten man i jus sviesuolius orientuotis...
:-(
Bet dziaugiuosi, kad kazkam gresia issilavinima nors TV pagalba igyt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/