Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: S54
Data: 2014-04-03 11:41:06
tas pats ir su RTL grupes kanalais
nepataupyta ant bitrate, tai kitas ir vaizdelis.
o bet taciau dvb-t / dvb-c bitreitus riboja riboti dazniu resursai.
nu nieko, uzdrausim visus rusiskus kanalus, bus laisvu resursu geriant kitu
kanalu technine kokybe :-)

"Dainiushas"  wrote in message news:lhj0r6$td5$1@trimpas.omnitel.net...

jei "iš akies", tai galiu pasakyt, kad dauguma lenkiškų DVB-T kanalų,
palyginus su lietuviškais, atrodo, kad HD - kol info mygtuko nepaspaudi
ir pamatai, kad tas pats 576i....