Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Sniegas
Data: 2014-04-07 18:24:14
Sodra yra draudimas nuo nedarbingumo. Ligonių kasos yra draudimas gydymui.
Tai tu geriau nuspręsi, ir tavo asmeninė nuomonė bus rodiklis, kokia laida
gera, o aš turėsiu už tai susimokėti? Primink, kelintas ten tavo numeris
kandidatų į prezidentus sąraše? Tai gal ir Lietuvos kino teatre pradėkim
dokumentinius filmus apie Zimbabvę rodyti ir versim visus vilniečius ir
Vilniaus svečius abonentinį už tai susimokėti?

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lhu986$cc8$1@trimpas.omnitel.net...

2014-04-07 16:13, Sniegas rašė:
> O jei nežiūriu nei apie papus, nei apie Meksiką, kodėl turiu mokėti
> rodantiems apie Meksiką ir neturiu mokėti rodantiems papus? Ne komunistų
> laikais gyvename, kad prievarta kažką kažkam turėtume atiduoti. Aš darbe
> pvz. duonai užsidirbu. Nėra taip, kaip Venckienei, kad nesirodo metus
> darbe, o alga eina. Todėl ir LRT neturi būti ta ranką ištiesusi
> invalidė, o užsidirbti algą savo darbu. Neparuošei geros laidos - eik
> gatvę šluoti.

Tai kad paruošei gerą laidą. Tavo asmeninė nuomonė visai ne rodiklis.

Beje, kodwl neprotestuoji dėl Sodros mokesčių? Dėl ligoniu kasų?