Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Caponi
Data: 2014-04-07 12:25:46
O as Kaunui nemoku ir nenoreciau, kad per ar Kauna, ar tiesiogiai Zalgirio
islaikymui reiketu priverstinai moket.
Aisku, kad tu nesukontroliuosi visu pasaulio ar bent LT pinigu srautu iki
cento, gal ten ta savivaldybe kokiu 100 Lt paremia ir koki beisbolo kluba
apie kuri tu gyvenime negirdejes. Taciau sneka apie tikslinga kazkam
konkreciam is visu gyventoju renkama mokesti, o ne "standartinius" valstybei
mokamus mokescius, kurie paskui paskirstomi pagal tam tikra tos pacios
valdzios nustatyta tvarka.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/