Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Caponi
Data: 2014-04-05 19:15:44
As matyt jau sugadintas supuvusio kapitalizmo ir skaitau, kad atlyginama
turi buti uz konkretu darba, o ne uz grazias akis - jei tie meninykai kuria
kas idomu tik 0.0001% visuomenes ir jiems patiems, tegu dirba normalu darba
uz babkes ir hobio pagrindu daro savo mIAna. O kam jis grazus, tegu ir moka
uz galimybe ziuret. Reklamos irgi nera jau toks baisus blogis, yra proga
nusimyzt nueit :-), plius tai labai geras atrankos kriterijus ir tam tikra
prasme kokybes rodiklis - kuo daugiau televizija transliuoja idomiu didesnei
daliai ziurovu laidu ir grozybiu, tuo turi didesne auditorija ir tampa
patrauklesne reklamos uzsakovams. Gaus babkes uz ora - paskatu stengtis
nelieka...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/