Tema: Re: DVB-T -> LTV HD?
Autorius: Sniegas
Data: 2014-04-06 22:36:47
Ir ką nori tuo pasakyti? Auksu apipilk LTV, Mildažytė nuo to geresnių laidų
kurti nepradės. Žuvis supuvusi nuo galvos. Ir už tuos pačius išteklius
galėtų geresnes programas rodyti, bet ko jiems plėšytis, jei jie ir taip iš
biudžeto išlaikomi? Tik konkurencija stumia progresą į priekį. Dabar truputį
sunormalėjo, o prieš kokius aštuonerius metus sekmadieniais rodydavo
Čekuolį - programoje rašo, kad pradžia 17.30, o realiai laida prasidėdavo
geriausiu atveju 17.38 - 17.39. Kartais užtempdavo net iki 17.45. Čia
žiūrovų gerbimas taip šūdą malti? Vienintelė Panorama tada prasidėdavo
lygiai 20.30. Visos kitos laidos prasidėdavo bet kada, tik ne programoje
parašytu laiku. Kadangi atsirado daugiau pasiūlos, atsirado Gala, šarūnai,
aš tos LTV dabar nė minutės per parą nežiūriu. Nėra ten ką žiūrėti. Rodo
Rembo I ir rašo Premjera. Absurdų absurdas. Nori kokybiškos televizijos -
mokykis anglų kalbą. Specialiai šiandien įsijungiau Panoramą - spėkit, ar
bent vienu žodžiu paminėjo įvykius Donecke? Taigi vis tiek norint sužinoti,
kas Europoje vyksta reikia rinktis Euronews ar CNN bei BBC. Tai koks tolkas
iš tos LTV, kad aš jai dar pinigus mokėčiau?

"monaxas"  wrote in message news:lhrbf1$oq4$1@trimpas.omnitel.net...

Reik rašyt "kvaily".
Na o jei jau taip visko matai, tai gal pažiūrėk kad ir britų nacionalinę TV.
Arba germanų.
Kas jose blogai? Kodėl jos negalėtų būti pavyzdžiu link ko eiti?

Aišku nėra ko norėt, kad žmogus, žiūrintis vien "dokumentiką" dar kažkiek
mąstytų apie aukštesnius nei Maslovo pirmaidės apačia tikslus.
Na bet tiek to. Liekam kiekvienas prie savo nuomonės. Atsiprašau už kandžias
replikas, tikslas buvo sujaudinti oponentą, kad anas suvoktų komercinių TV
laidų absurdiškumą, bet tikslo nepasiekiau.