Tema: Re: įsiteisėti
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-03-19 10:55:33
Vienas teisėjas yra pirminikaujantis, kitas pranešėjas, o jei teisėjas vienas, tai jis ir pirmininkauja, ir praneša.

Speaker, spokesperson?

pvz.:

319 straipsnis. Teisėjų kolegijos sudarymas ir teismo posėdžio datos nustatymas

1. Apeliacinės instancijos teismo pirmininkas, šio teismo Civilinių bylų skyriaus pirmininkas, laikydamiesi nustatytos
bylų paskirstymo teismuose tvarkos, nutartimi sudaro teisėjų kolegiją, paskiria jos pirmininką ir pranešėją bei nustato
teismo posėdžio datą. Pranešėjui perduodama byla su apeliaciniu skundu.

2. Pranešėjas atlieka veiksmus, reikalingus pasirengti bylos nagrinėjimui.