Tema: Re: astrologija
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-10 10:24:45
na, jokios cia paslapties - kaip ir visi vitaminai - zhmones kazhkodel net
nenori zhinot, kad vitaminai shampune juos trinant i galva tikrai nepateks i
tavo organizma, ar didzhioji dalis geriamu vitaminu patenka tiesiog i
skrandi kur juos sunaikina skrandzhio gugshtys ir juos tiesiog ishmyzhi.. o
kai bandai papasakot, kad na, shitie vitaminai tikrai pades tavo shlapimui
tapt vitaminizuotui - tave pasitinka neatremiama kritika - man padeda.
nors ish kitos puses, nuo isivaizduojamu ligu geriausiai padeda
isivaizduojami vaistai...