Tema: Re: astrologija
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-08 18:46:44

"MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message
news:iirmks$382$1@trimpas.omnitel.net...
> Nepatingejau, perverciau keletos randominiu homeopatiniu vaistu sudetis,
> vyrauja skiedimai nuo D3. Pavyzdziui D4 nuo 20 g jau yra apciuopiamas
> medziagos kiekis, nesvarbu kad pati medziaga gali buti belekas

http://www.lysator.liu.se/~rasmus/skepticism/homeopathy.html

d1 = 99 dalys vandens - viena dalis preparato - d2 = 99 dalys vandens - 1na
d1 preparato

reishkia d1 20g pirmines dalies reishkia 20 gramu skiesta su 2 litrais
vandens, tada 1 dalis to skiesta su dar 2 litrais vandens - matyt polonio ar
arseniko  atveju - jau d2 galetum girdyt kudykiui, nes potencijos
nebeuzhtektu nunuodyt matyt net musei (na, polonio atveju gal kitaip,
nezhinau kaip radioktyvios medzhiagos reaguoja su vandeniu:). Bet galiu duot
kepure, kad dalykai skiedzhiami d2 ar d3 (ar d1) yra ramuneliu lygio kur jau
praktishkai po d1 nebera net kvapo. ypach zhinant, kad visi tikrai
"zholiniai" vaistai gaminami ish ekstaktu (t.y. didzhiausios imanomos
potencijos substanciju). Taipkad homeopatija galima vadint "zholeliu"
vaistais, matyt net mazhiau nei ishmatas vadint zhmoniu maistu - taip, jo
ten buvo,o gal kazhkiek dar ir yra, bet jis nebeskirtas valgyt zhmonems...

> Panasiu skaiciavimu ir as priejau :) Pabandyk tai irodyti mamoms -
> "kudikis maziukas, per uzpakali zymiai geriau pasissavina ir tt":)

oj, ash ir savo giminej turiu tokiu - kai ish pradzhiu net nezhinoje, kaip
'daromi' homeopatiniai vaistai paskui shoka su klausimais - o ish kur _tu_
zhinai, kad ten jokiu energiju nera..
bandymai atsakyt, kad mes (kaip zhmonija) sugebam matuot kvantines
fliuktuacijas vakuume, apskaichiuot elektrono buvimo vietos tikimybes,
kvarku 'spalvu' jegas perdavinejanchius gluonus - kuriu atzhvilgiu molekules
yra bene zhemes dydzhio - bet iki shiol nematem tu magishku vandens atminti
skatinanchiu vibraciju. Gaunu atsakyma, kad o ish kur _ash_ zhinau, kad tie
visi tavo 'kverkai' egzistuoja.. bandymai pasakot apie mokslini metoda deja
nepadeda...

> Bet jei netycia prabilsi apie tai kad "ten nera nei vienos molekules
> medziagos" busi suestas su sudais, praktika rodo :)

deja, bet zhinau, bet nesugebu suprast, kodel zhmones vietoj to, kad
pasakytu 'rimtai, geras, nezhinojau, reiks pasidomet giliau' - apdeda tave
shudais, kad tu nieko nesupranti.. patys nejausdami savo zhodzhiu ironijos;)

medzhiagos kuriu skiedimai tokie? Nors tiesa pasakius matyt netaip ir
svarbu, reiktu pasiskaichiuot tiksliau, bet greitas researchas rodo kad net
d2 arseniko nebera absoliochiai pavojingas
http://www.madsci.org/posts/archives/2001-04/987176844.Me.r.html

> Oj tik nereikia. "Prisigamina" tu tyrimu kiek reikia ir kiek nereikia,
> pigiai ir "efektyviai" :))) To to paties Infludic'o "mokslinis tyrimas":
> http://www.mitela.lt/preparato_influcid_priesvirusinis_efektyvumas_modeliuojamose_sistemose
> :D

vat del to man zhodzhiu derinys rusu mokslininkai iki shiol kelia alergija
:(