Tema: Re: astrologija
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-08 10:11:21
do you know how they call alternative medicine that is proven to work?
Medicine (c) Tim Minchin

homeopatija niekad neperejo jokiu klinikiniu testu, nes ji tiesiog fizishkai
negali veikt geriau nei placebas, nes tai yra placebas - ash
nesinervinchiau, jei jie pardavinetu tik homeopatiniu vaistus nuo
pershalimo, ar nuo kokiu ishgalvotu ligu, bet kai homeopatinius vaistus
zhmones pardavineja nuo rimtu ligu, tai yra nusikaltimas...