Tema: Re: astrologija
Autorius: RaR
Data: 2011-02-08 12:44:28
Kaip rašiau - tas skaičius labai skirtingas, priklausomai nuo to koks vaistas, kokia ligai skirtas ir t.t. Jeigu preparatas veikia 100 procentu, tai užtektų ir 10 žmonių grupių, be to yra retos ligos, kur daug pacientų vienoje vietoje nesurinksi. Jei preparatas kažką pagerina keliais procentais, reikia jau grupių iš tūkstančių žmonių. Paprastai 3-os stadijos (efektyvumo) tyrime dalyvauja nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių žmonių.