Tema: Re: astrologija
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-07 22:13:58
va būtent - jeigu kažkam suveikė, visiškai nesvarbu, koks tai principas ir ar jį suvokia paprastas mirtingasis. Viena aišku, nuo jos
dar niekas nenumirė, kiek žinau, o tai jau labai gerai :) Kodėl tai turėtų drausti?
Beje, poveiksi "moksliškai" įrodytas yra, bet nežinomas jo mechanizmas, kaip ir labai labai daugelio elementoriškų akademinėje
medicinoje naudojamų vaistų