Tema: Re: astrologija
Autorius: MindX
Data: 2011-02-08 13:02:26
> Kai ash bandzhiau papasakot, kas ish tikro yra homeopatija ir kad ten net
> prie geriausiu noru nera net molekules pradines medzhiagos (juk pasak pachiu
> homeopatu - kuo labiau praskiestas tirpalas, tuo galingesnis) - buvau
> apkaltintas, kad ash nieko nesuprantu, nes drauges pazhystamos vaikui tai
> veike!...
    Ir visiskai teisingai apkaltino. Bet ne del to kad tradicine homeopatija veikia, o todel kad homeopatiniais preparatais dabar vadinama bet kas. Konkretus pavyzdys - zvakutes kudikiams "Virbucol", ant kuriu uzrasytas homeopatinis preparatas.Skaitom sudeti http://www.simtasmetu.lt/181/3731/prekes_vaikams/nuo_persalimo/viburcol :
SUDETIS
1 zvakuteje yra: Chamomilla D1 1,1 mg, Belladonna D2 1,1 mg, Dulcamara D4 1,1 mg, Plantago major D3 1,1 mg, Pulsatilla D2 2,2 mg, Calcium carbonicum Hahnemanni D8 4,4 mg.
Chamomilla yra elementrios ramuneles. Bet ziurim skiedima - vos 1:10 (nuo 1,1mg), o tai tikrai apciuopiama doze, kad butu galima gincytis del tradicinio (nebe homeopatinio poveikio).
Kad butu dar linksmiau, ramuneles turetu kelti serganciam vaikui atvirkstini poveiki negu sveikam, ty vietoje nuraminimo, turetu dar labiau suaktyvinti, nors indikacijos rodo visai ka kitka:)

Todel gincai su homeopatija itikejusiais zmonemis tampa komplikuoti, elementarus Virbucolio pavyzdys (o kad zvakutes padeda, kryziumi gulsis 90 is 100 mamu) gali sukomplikuoti visa diskusija

Dar vienas pavyzdys yra Influcid, kuriame skiedimai irgi eiles D1, D3.