Tema: Re: astrologija
Autorius: Ruta
Data: 2011-02-07 09:55:39
Dėl biznio sutinku - kadangi tai madinga, yra labai daug norinčių iš to
pasidaryti lengvo pinigo, tikintis (ir tas tikėjimasis nėra toks jau
visai be pagrindo, nes visais laikais buvo ir bus žmonių, kurie
pageidauja gydytis nesvarbu kaip, bet svarbu madingai), kad ant etiketės
uždėjus žodelį "homeopatinis" taip pinigėliai tik ir byrės į kišenę.

O bet tačiau tai, kad dėl (įvairių priežasčių) dalykas pasidarė
madingas, nereiškia, kad jis a priori ir savo esme bei idėja yra
nesąmonė. Aš savo dvi dukras homeopatiniais vaistais "užauginau", kai
dar tas visai nebuvo madinga, ir rezultatais nenusivyliau. Netgi jeigu
efektas tik tame, kad gydytojas, pacientas ir slaugantys asmenys turi
daugiau dėmesio ir laiko skirti konkrečiam ligoniui ir jo poreikiams,
jis jau yra teigiamas. Žinoma, homeopatija visiškai netinka žmonėms,
kurių gyvenimo būdas arba lūkesčiai pagrįsti samprata "susirgau -
tabletė - pasveikau", ir tai, pageidautina, ne ilgiau kaip per dieną.

Reikalauti, kad reklamose būtų pateikiami tik "moksliškai įrodyti
faktai", tam, kad ji nebūtų klaidinanti, tai, sakyčiau netgi juokinga.
Užtenka vien tik įvairių skalbimo ir valymo priemonių reklamą
pasižiūrėti....