Tema: Re: astrologija
Autorius: Ruta
Data: 2011-02-08 18:31:51
Am 08.02.2011 16:57, schrieb Toxis@ze_yval_place:

> morfijus veikia geriau ar stipriau uzh aspirina vezhio atveju? mes
> tikrai eisim i semantika?

Aš manau, kad rūpestingas žodžių parinkimas - pirmas žingsnis į
susikalbėjimą, t.y., į kito nuomonės įsiklausimą (nebūtinai pritarimą),
o ne į kalbėjimą klausantis tik savęs. Pats sakei, kad ypač homeopatijos
srityje egzistuoja didelė sumaištis ir nesusikalbėjimas kas yra kas.

Ar morfijus _tikrai_ veikia geriau ar stipriau už aspiriną vėžio atveju,
pasakyti negaliu, nes taip gerai neišmanau aspirino ir morfijaus veikimo
principo. Nors turiu tokį įtarimą, kad geriau.

Man asmeniškai yra didelis skirtumas, ar vaistas veikia stipriau, ar
geriau. Stipresniam veikimui paprastai didinama dozė (grįžtant prie
homeopatinių preparatų, tai atitiktų praskiedimą), geresniam -
parenkamas vaistas, į kurį geriau reaguoja konkretus asmuo.

O dėl viso kito - aš tik pasistengiau kuo trumpiau išdėstyti homeopatų
teiginius, kaip aš juos suprantu. Neturiu tikslo nei ką nors įtikinti,
nei jaučiuosi pašaukta ar kvalifikuota ginti homeopatų pozicijas.