Tema: Re: astrologija
Autorius: MindX
Data: 2011-02-08 19:09:26

> [...]
> nebeuzhtektu nunuodyt matyt net musei (na, polonio atveju gal kitaip,
> nezhinau kaip radioktyvios medzhiagos reaguoja su vandeniu:). Bet galiu duot
> kepure, kad dalykai skiedzhiami d2 ar d3 (ar d1) yra ramuneliu lygio kur jau
> praktishkai po d1 nebera net kvapo. ypach zhinant, kad visi tikrai
> "zholiniai" vaistai gaminami ish ekstaktu (t.y. didzhiausios imanomos
> potencijos substanciju). Taipkad homeopatija galima vadint "zholeliu"
> vaistais, matyt net mazhiau nei ishmatas vadint zhmoniu maistu - taip, jo
> ten buvo,o gal kazhkiek dar ir yra, bet jis nebeskirtas valgyt zhmonems...
D1 yra 1:10 D2 - 1:100. C1 yra 1:100, C2 - 1:10000. D4 nuo 20 g yra 1:10000, ty ~2mg.

> deja, bet zhinau, bet nesugebu suprast, kodel zhmones vietoj to, kad
> pasakytu 'rimtai, geras, nezhinojau, reiks pasidomet giliau' - apdeda tave
> shudais, kad tu nieko nesupranti.. patys nejausdami savo zhodzhiu ironijos;)
Naturalu, kad neigiamos emocijos kyla, kai paneigi tai kuo zmogus tikejo, kad ir kokiais argumentais besivadovautum :)

> medzhiagos kuriu skiedimai tokie? Nors tiesa pasakius matyt netaip ir
> svarbu, reiktu pasiskaichiuot tiksliau, bet greitas researchas rodo kad net
> d2 arseniko nebera absoliochiai pavojingas
> http://www.madsci.org/posts/archives/2001-04/987176844.Me.r.html
Jei D2 skaiciuotum nuo 1 kg, gautusi 10g, ko uztektu pakloti 10 zmoniu, taip kad atsargiai, ne tik skiedimas svarbu :)

> vat del to man zhodzhiu derinys rusu mokslininkai iki shiol kelia alergija
> :(
Dar japonu mokslininkai "Japonijos universitete" gerai skamba :)