Tema: Re: astrologija
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-07 16:35:39
gerbiamasis, maishom savokas:)
imho pagrindine problema, kad didzhioji dalis lietuvoje jas lygiai taip pat
maisho - kai ash bandzhiau bendradarbei, uzh shimta litu pripirkusiai vaikui
homeopatiniu vaistu, papasakot, koks tai bullshitas buvau uzhsipultas - tai
negi tu zholelem netiki? Pasirodo arba del prasto informuotumo, ar, gal net
del gudraus pachio homeopatu faktu maishymo - didzhioji dalis zhmoniu
isivaizduoja, kad jie perka naturalios medicinos, tobish zholiu ekstraktus.
Kai ash bandzhiau papasakot, kas ish tikro yra homeopatija ir kad ten net
prie geriausiu noru nera net molekules pradines medzhiagos (juk pasak pachiu
homeopatu - kuo labiau praskiestas tirpalas, tuo galingesnis) - buvau
apkaltintas, kad ash nieko nesuprantu, nes drauges pazhystamos vaikui tai
veike!...