Tema: Re: (ne)nusipelneme gyventi geriau?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-09-07 21:21:17
Jo jo, visiem komunistams taip atrodo. Ale vat palygink
imigracijos/emigracijos srautus iš/į USA/CCCP. Ir kur
ir kiek milijonų savų piliečių išžudyta USA konclageriuose ?

Ir kaip ti visgi su R. ir V. Vokietijomis, su P. ir Š. Korėjomis ?
Kur link balsuoja kojomis (kai komunistų kulkosvaidžių pavyksta
išvengti) pasaulio gyventojai ?