Tema: Re: (ne)nusipelneme gyventi geriau?
Autorius: Marux
Data: 2010-08-26 12:52:12
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
news:i55c4t$fk9$1@trimpas.omnitel.net...
> "Marux" <marux@marux.lt> parašė naujienų
>
> Kai pats apsileidi, krislą kito akyje lengva įžiūrėt, ar ta būtų valdžia,
> ar lenkai, ar ekonomika, ar kapitalas.
> Daug sudėtingiau pamatyt rastą panosėj.

Velgi, koks skirtumas, kas del tu dalyku buvo kaltas: savi ar svetimi. Bet
kuriuo atveju kvaila yra tuo istroijos laikotarpiu didziuotis ir jam
paminklus statyt, nebent kazkas nori uzbaigt tais laikais nebaigtus darbus,
ty galutinai sunaikint Lietuva ir lietuviu tauta

> Tas pat rąstas panosėje.

Tiesiog nesiseka Lietuvai su visokiom sajungom ir unijom :( Likimas turbut
toks, arba but savarankiskai, arba ...