Tema: Re: (ne)nusipelneme gyventi geriau?
Autorius: Dex
Data: 2010-08-19 21:08:20
jei nustočiau mokėti ne vienas, o visi ten važinėjantys - po metų-kitų
jau turėtumėm kelią. Bet ne apie tai kalba.

Tau matau, kai ir daugeliui nedaeina, kad tie, kurie nenori mokėti,
nebūtinai nesupranta, jog už tuos mokesčius mokytojai, gaisrininkai,
policija, keliai ir dar n dalykų išlaikoma. Tiesiog, kai žinai, kaip
viskas grobstoma - paprasčiausiai ranka nekyla mokėti. Pats ryškiai
nežinai kaip viskas vyksta, ir tauški čia nesamones, pilietininkas didysis.

Dex