Tema: Re: (ne)nusipelneme gyventi geriau?
Autorius: bet_kas
Data: 2010-08-25 10:35:33
"Marux" <marux@marux.lt> parašė naujienų
news:i52fvt$ueg$1@trimpas.omnitel.net...
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
> propaganda yra teigt, kad prie lenko Lietuva klestejo, o pries tai
> laukiniais buvo

Ir kuo rūmų atstatymas tokį teiginį suponuoja?
Gal kaip tik atvirkščiai, Rūmų egzistavimas ne tik Krokuvoje, bet ir
Vilniuje
suponuoja mintį "tai buvo dviejų lygiaverčių partnerių sąjunga", tuo tarpu
nuosavų neturėjimas suponuoja mintį "prie lenko buvo taip"?

> Nu, tada kad ir tarpukario Lietuvos prezidentura keliskart teisingiau butu
> sutvarkyt ar kitus tu laiku pastatus. Vis tik laisvi ir savarankiski tada
> buvom

Senai buvau, bet lyg Prezidentūra Kaune sutvarkyta buvo... Rūpintis reikia
visais istorijos periodais kuriais nebuvom okupuoti.