Tema: Re: (ne)nusipelneme gyventi geriau?
Autorius: Dex
Data: 2010-08-18 08:49:42
draugų nereikia turėti, su draugais reikia draugauti (orig. rusų kalba)

taip ir su tauta - su ja nereikia kovoti, jai reikia tarnauti. Tokie
tamstos pasakymai tik klaidina ir pučia rūką į akis. Sudarant vaizdą,
kad nieko neįmanoma padaryti, ir toliau viskas vyksta savo įprasta vaga.
Tipiškas valdžios žmonių stiliukas.

Dex