Tema: Re: (ne)nusipelneme gyventi geriau?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-09-07 18:14:37
Jep, KIKILIS visai teisingai perteikė mano mintį.
Ir taip, pasaulis dalinas į valgančius ir valgomus, triušius ir vilkus.
Šiam pasauly nėra vietos dangiškai idilijai, kur grąžiai susiglaudę
liūtas ir ėriukas, tai tik religiniai paveiksliukai. Iš kitos gi pusės
vilkai, išpjovę visus triušius, miršta iš bado, taigis nėra taip
jau viskas beviltiška. Kaip ti bebūtų, CCCP'as (komunizmo
inkarnacija), nužudęs keliasdešimt milijonų, mirė iš bado,
kai tuo tarpu USA ir nužudė gerokai mažiau, ir badaut nesiruošia
(o tai reiškia, jog bent jau maisto ieškoti pas kaimynus su tankais
tikrai nevažinės, neapsimoka, tanko ekspluatacija per brangi,
pigiau maistą iš savų fermerių pirkti). Nekalbant jau apie klasikinius
palyginimus: Rytų ir Vakarų Vokietijos, Šiaurės ir Pietų Korėjos.
Taigis prilyginti USA CCCP'ui - nusikaltimas prieš žmoniją.
Visgi USA Gulago nebuvo ir nėra, savo Stalino analogo ti nieks
negarbina.