Tema: Re: (ne)nusipelneme gyventi geriau?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-09-01 19:03:07
Kvailiuk, laukinis - tai necivilizuotas (nu toks nusistovėjęs apibrėžimas).
Civilizuotumas matuojamas visokiais gučiais (jų perteklium).
Nepatinka - nevalgyk, bet jei nori susišnekėt su aplinkiniais
(o gi nori, kitaip čia nelindėtum ir savo destruktyvios propagandos
neskleistum) tai būk malonus ir vartok nusistovėjusius terminus,
o ne pastoviai įvedinėk savas (tik tau suprantamas) reikšmes.

Kad tau nepatinka USA - seniai aišku. Tik va neaišku, kas pas tavi
gerietis, tas princas ant balto žirgo, be nuodėmės veiksme ir mintyse,
visas toks švytintis ? Rusai ? Musulmonai ? Š. Korėja ? Kas ?

Gryžtant prie tavo "teiginių" - ot gi blyn, prie komunistų rusų aš gyvenau,
prie blogiukų USA (anot tavis) dabar gyvenam. Tai nori sugrąžint mus
į "šviesų rytojų" ? Tik per mano lavoną (na o aš jau pasistengčiau, kad
per tavo lavoną). Esmė tame, kad man (ir daugumai normalių) nusispjaut
ant deklaratyvių frazių, o vat ant realaus guvenimo - ne. Dzin man, kad
komunizmo manifestas grąžiai skamba penktokėlio protui, aš žinau
kad realiai komunizmas - dešimtys milijonų lavonų, dar daugiau ištremtų
bei įkalintų politiniais sumetimais (ba tėvai ne tokie ir pan.), sugriautas
ūkis ir visuotinis skurdas bei prievartinis darbas. Ir dzin man kad visokie
marux'ai bei kitokie čegevarai ugningai bei uždegančiai pliekia buržuazinus
bei jų citadelę USA - aš žinau, kuo skyrėsi gyvenimas Rytų ir Vakarų
Vokietijose, Šiaurės ir Pietų Korėjose. Čegevara - labiau nusikaltęs
už Gebelsą, Hitleris - smulkus chuliganėlis, palyginus su Leninu/Stalinu.