Tema: Re: (ne)nusipelneme gyventi geriau?
Autorius: Dex
Data: 2010-08-19 11:42:31
Zverie, imho, visas reikalas tame, kad tamsta žiūri iš formaliosios
pusės - t.y. jei viskas vyktų taip, kaip sugalvota (įstatymai, gerąja
prasme), tada būtų galima sakyt, kad "Tomas atviru tekstu propaguoja
nusikaltimą".

Bet realybė yra tokia, kad sistema yra iškreipta ir tarnauja tik kaip
pinigų surinkimo aparatas ir padalinimui "saviems". Atitinkamai elgiasi
ir tauta. Čia toks tylus boikotas. Nebūtinai reikia eiti ir viską
deginti, kaip graikai, o galima gi tyliai kovoti prieš valdžią. Maždaug
jus - mus, mes - jus. :) Ir pažiūrim kas bus. Kaip Stašaitis prieš
dešimt ar dvidešimt metų agitavo nemokėti mokesčių, su juo susidorojo
greitai. Tačiau velnio sėkla pasėta ir plinta žmonių sąmonėje. Ir beje,
čia neaišku, kur iš tiesų slepiasi velnias ir kieno ta sėkla...

Dex