Tema: Re: Visuomenė ir nauda
Autorius: Alvidon
Data: 2010-08-26 20:25:51
Ilgai galvojau, kad visi tie "pilnatis" yra tik šiaip prietaras. Ale kažkaip
apklausiau keleta pažįstamų, dirbančių įvairiose įstaigose, kur "pilnatiniai"
kreipiasi (na kadangi pats ėmiau prižiūrėt vienos iš tokių kompus, tai
ir kylo įtarims :)). Pasirodo iš tikro yra koreliacija tarp pilnaties ir
priekvaišų kreipimosi dažnio. Keista. Šiuolaikis mokslas bejėgis tai
paaiškint.