Tema: Re: Visuomenė ir nauda
Autorius: Alvidon
Data: 2010-07-14 18:43:27
Kur tu gyveni, kad tokį vaizdelį matai ? Lotynų Amerikoj ar Rusijoj ?
Ar užsikonservavai pirmuosiuose Lt nepriklausomybės metuose ?
Tada tikrai lėmė pas ką šautuvas ilgesnis ir gauja didesnė. Bet vienok
tas laikotarpis Lt buvo gan trumpas. Visgi dauguma gyventojų nutarė
jog nepatinka jiems banditai. Ne visi gi nusikaltėlių getuose gyvena
ir policiją kitaip kaip mentais nevadin.
Kiek kainuoja kompiuterasto "valtis ir meškerė" ? O būtų remontininko ?
O autoremontininko ? Iš šių ir daugybės kitų amatų galima ir biznį išsukt,
bile noro ir sugebėjimų būtų. Na o vienok jei tesvajoji "man turi duoti
darbo vietą su gera alga" - tai svajok ir toliau. O kodėl kažkas kažką
tau turi duoti ? Ba juk pats gi piktinies, kad valstybės iš tavis reikalauj.
O neatėmus/neišreikalavus nebūna ir ką duoti.