Tai kad visuomenėje yra kiek kitaip: "kietesnis" silpnesniam duoda valtį ir meškerę ir sako: "plauk sugauk man žuvies ir x% galėsi pats suvalgyti. Kadangi silpnesnis neturi nei valties nei meškerės, tai jam ir apsimoka šitaip dirbt, nei vargti be jokios įrangos. O kad "priverčia" tai jau seniai nebe tie laikai ir už tai yra baudžiama. 2010.07.14 15:36, -Lameris- rašė: > Gerai, o štai toks pavyzdys - guli pliaže tuntas jūrų liūtų. Nori ėsti, > kiekvienas paneria ir pasigauna po žuvį. Bet atsiranda vienas > "kietesnis", kuris priverčia silpnesnį nerti ir pagauti žuvį ne tik sau, > bet ir jam. O jis tuo metu sau ramiai pasišildys saulutėje. Ar tai > normalu? Deja, bet būtent taip ir vyksta mūsų visuomenėje, kur > silpnesnis ne tik turi šerti stipresnį, bet ir namus jam pastatyti, jo > vaikus prižiūrėti. > > "Pavadinimas" <El.pašto@adresas.lt> parašė naujienų > news:i1k07h$ifg$1@trimpas.omnitel.net... >> "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> >>> Gal ir taip. Žmogus bandos gyvūnas ir geriau jaučiasi bandoje. >> >> - jei supranti tik tokią kalbą, tuomet pradėkim nuo gamtoje gyvenančių >> gyvųnų "visuomeniškumo" analizės.. >> >> 1. Gamtoje visi gyvūnai (net vabzdžiai) sudaro socialias visuomenes - >> bet dviejų tipų: >> >> a) bandos tipo (vienas dominuojantis patinas ir daug patelių); >> c) šeimos tipo (vienas patinėlis ir viena ptelė iki mirties); >> >> - tiek (a) tiek (b) tipo gyvenimas vis tiek vyksta "visuomenėje", su >> kuria nuolat abipusiai sąveikaujama. >> >> Išvada: Gyvenimas "be visuomenės" labai retas reiškinys, tvirtinčiau >> jog netgi ten vis tik yra "silpnų ryšių visuomenė". >> >>> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> >>>> Jei nebūtų visuomenės, nebūtų nei kalbos nei rašto ir nereiktų jokių >>>> mokyklų. >>