Tema: Re: Visuomenė ir nauda
Autorius: Tomas
Data: 2010-07-14 16:52:39
Nu ok, bet kodel jei silpnesnis turi savo valti ir meshkeres, kietesnis vistiek kabinas prie jo nagais ir ragais...?

"RimasOK" <ok@eta.takas.lt> wrote in message news:i1kdpe$73q$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kad visuomenėje yra kiek kitaip: "kietesnis" silpnesniam duoda valtį 
> ir meškerę ir sako: "plauk sugauk man žuvies ir x% galėsi pats 
> suvalgyti. Kadangi silpnesnis neturi nei valties nei meškerės, tai jam 
> ir apsimoka šitaip dirbt, nei vargti be jokios įrangos.
> 
> O kad "priverčia" tai jau seniai nebe tie laikai ir už tai yra baudžiama.
> 
> 
> 
> 2010.07.14 15:36, -Lameris- rašė:
>> Gerai, o štai toks pavyzdys - guli pliaže tuntas jūrų liūtų. Nori ėsti,
>> kiekvienas paneria ir pasigauna po žuvį. Bet atsiranda vienas
>> "kietesnis", kuris priverčia silpnesnį nerti ir pagauti žuvį ne tik sau,
>> bet ir jam. O jis tuo metu sau ramiai pasišildys saulutėje. Ar tai
>> normalu? Deja, bet būtent taip ir vyksta mūsų visuomenėje, kur
>> silpnesnis ne tik turi šerti stipresnį, bet ir namus jam pastatyti, jo
>> vaikus prižiūrėti.
>>
>> "Pavadinimas" <El.pašto@adresas.lt> parašė naujienų
>> news:i1k07h$ifg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> "-Lameris-" <lameris@xxx.lt>
>>>> Gal ir taip. Žmogus bandos gyvūnas ir geriau jaučiasi bandoje.
>>>
>>> - jei supranti tik tokią kalbą, tuomet pradėkim nuo gamtoje gyvenančių
>>> gyvųnų "visuomeniškumo" analizės..
>>>
>>> 1. Gamtoje visi gyvūnai (net vabzdžiai) sudaro socialias visuomenes -
>>> bet dviejų tipų:
>>>
>>> a) bandos tipo (vienas dominuojantis patinas ir daug patelių);
>>> c) šeimos tipo (vienas patinėlis ir viena ptelė iki mirties);
>>>
>>> - tiek (a) tiek (b) tipo gyvenimas vis tiek vyksta "visuomenėje", su
>>> kuria nuolat abipusiai sąveikaujama.
>>>
>>> Išvada: Gyvenimas "be visuomenės" labai retas reiškinys, tvirtinčiau
>>> jog netgi ten vis tik yra "silpnų ryšių visuomenė".
>>>
>>>> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com>
>>>>> Jei nebūtų visuomenės, nebūtų nei kalbos nei rašto ir nereiktų jokių
>>>>> mokyklų.
>>>
>