Tema: Re: Visuomenė ir nauda
Autorius: RimasOK
Data: 2010-07-15 12:04:26
Vergovė, kaip suprantu, yra tada, kai valties savininkui priklausai taip
kaip valtis ir negali išeiti nei pas kita valties savininką, negali
išeiti ubagauti, negali išvažiuoti prie kito ežero, negali eiti gaudyti
žuvų be valties, negali nieko kurti ir turėti savo nuosavybės. Ar tikrai
manote, kad dabar taip yra?