Tema: Re: Visuomene ir nauda
Autorius: Tomas
Data: 2010-07-16 11:27:23
Nu ok ok, tai ir nesakyk, ka nesi tiek idejes, kiek esi paemes. Esi padejes sveikata. Ir dar klausimas, ar visuomene babkem tau ja pakankamai kompensuoja. Turejau omeny tokius visuomenes narius, kurie linke visur klausinet "o kas man priklauso..?" ir mieliau menesiais bei metais kabes prie visokiu pashalpu, nei eis kazhka dirbt.