Tema: Re: Visuomenė ir nauda
Autorius: trickyvic
Data: 2010-08-25 20:53:58
Be visuomenes tau situ pricindalu ir nereikes, ka gali zinoti gal zmogus
augdamas ne visuomeneje turetu susiformaves skirtinga vertybiu ir
butinybiu skale nei mes, bet cia gali ilgai braidyti po pievas.
O bet taciau egizstuoja toks dalykas kaip elitas tai yra korporacijos su
tiesiogine atskaitomybe centriniam bankui. Ir toms korporacijoms dirba
ta pati media, svietimas ir visa kita kurie tau pumpuoja i galva kad tu
esi skolingas tik del to kad gimei ir kad visuomene ta ir visuomene ana
ir zmones kurie galvoja su galva supranta kas ir kaip