Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymasaip butina ir pakankamama salygatolimesniamlietuviutautosvystumuisi
Autorius: Klumpius
Data: 2019-07-29 17:43:44
Tai taip, didziausius profus pagal burlioku ano meto suprsatima

"Organizuota netvarka: kaip liaudies gynėjais tapti įsigeidę kaimiečiai
pateko į sovietų spąstus"
delfi.lt/news/ringas/abroad/organizuota-netvarka-kaip-liaudies-gynejais-
tapti-isigeide-kaimieciai-pateko-i-sovietu-spastus.d?id=69570784
Vos tik praūžė karas, tuojau prasidėjo nauja tvarka. Rusas okupantas,
prisidengęs komunizmo kauke, pradžioje tarnautojais paskyrė pačias
lietuvių CENZURUOJAMA, nemokšas, kad pasiektų užmaskuotą tikslą
lietuvius nutautintų ir visą Lietuvą surusintų. Jau pirmosiomis dienomis
imta apiplėšti stambesnius ir geriau besilaikančius ūkininkus.
-
Miestuiose turejo buti palikta 40% lietuviu, o kaimuose - 60%.

Ar siandien Lietuvoje valdzioje ne tu paciu banditu palikuonys?

Stribų charakteristika, 2012 04 22 20:53
mažaraščiai, degradavę asmenys, alkoholikai ir lengvo gyvenimo mėgėjai.
Apie tokius savo dienoraštyje rašė partizanų karo kapelionas J. Lelešius-
Grafas: “ Juk tai tautos CENZURUOJAMA, kurie mūsų Nepriklausomybės
laikais šaukė: ką duoda mums tikėjimas, ką duoda mums Bažnyčia!“
Tarnavimas naikintojų batalionuose suteikė galimybių plėšikauti, naudotis
svetimu turtu, tenkinti sadistinius polinkius ir pajusti valdžios galybę.
Net pagarsėjęs NKVD budelis majoras A.Sokolov teigė, kad iš aštuoniolikos
jo žinioje buvusių stribų mažiausiai dvylika yra vagys. Jie “ vogė, kas
po ranka pakliūva, pasirinkdami vertingiausius daiktus- laikrodžius,
aukso žiedus, auskarus, gerus rūbus.“ Atėję į ūkininkų sodybą ieškoti
partizanų, jie pirmiausiai iškraustydavo stalčius ir kraitines skrynias,
kur buvo laikomi vertingiausi daiktai. Kadangi eiliniai stribai iki 1946
09 25 negavo atlyginimų, valdžia pro pirštus žiūrėjo į stribų
plėšikavimą. Didžiausias stribų grobis buvo ištremtųjų ir suimtųjų
konfiskuotų ūkių turtas, kurį jie tuojau pat išsidalindavo. Todėl ne
vieną ūkininką ištrėmė į Sibirą vien dėl to, kad vietiniam stribui patiko
jo gyvuliai, daiktai ar sodyba.
Tačiau plėšikavimai buvo niekis, palyginti su stribų sadizmu. Dažniausiai
apsvaigę nuo alkoholio ir turėdami ginklą, jie galėjo nušauti, suimti,
mušti, kankinti, tyčiotis ar ištremti. Pavyzdžiui, Pandėlyje stribas,
mėgindamas savo taiklumą, nusitaikė į lauku einančią mergaitę ir ją
nušovė. Apie Grinkiškio stribų vado Rapolo žiaurumą sklido legendos. Tokį
Rapolą turėjo vos ne kiekvienas valsčius. Prienų apskr. partizano Algirdo
Varkalos- Žaliūko motiną, laukiančią kūdikio stribas mušė, reikalaudamas
pasakyti, kur slapstosi jos sūnus, ir šaukė: “ Aš iš tavęs vienos
padarysiu du!“
-
Situos pridurkus Lietuvos zmones renka sau i valdzia.

"Terorizmu įtariama E.Kusaitė: rusai mane daužė ir spardė"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=37000621
"Psichotropiniai vaistai, aš manau, man buvo leidžiami, nes man aišku
daugelis epizodų yra išsitrynę iš to laikotarpio, kai prieš mane naudojo
psichotropines medžiagas. Man vaistai buvo leidžiami, per "bliuską" buvo
leidžiami, dabar atsigamina epizodai, kad buvo leidžiami į veną.
Generalinėje prokuratūroje ir kalėjime apklausų metu", - kalbėjo
E.Kusaitė.

Degi, 2010 09 28 17:36
Duot i teisma prokurora Lauciu. NUo kada, nepriklausomoj valstybej,
itariamaji gali apklausinet kitos valstybes pareigunai???? Tik su
prokuror leidimo tas vyko. Lauciu, lauk is teisesaugos organu, tu zemini
LR pareigumo varda!Kur ziuri Prezidente?
Įvertink:  353 !!!!!!!!